Skolan!! näst sista dagen nu, !!

hejsan!

Idag så kom jag till skolan tidigare för att plugga, så igentligen kan jga inte skriva här nu. Men gör det ändå. Igår så blev det fotboll jag bestämde mig för att börja träna -00 orna igen, men nu börjar jag tveka.. Jag vill inte va kvar i det gamla laget för dom barnen är verkligen hemska.. Jag har hellre en matte lektion än en träning med dom.. Nu så ska jag snart ha matte prov, jag har faktiskt pluggat! :) Det kommer gå skit bra. Bara som talen jag kan kommer på provet nu. Snart kommer nog de andra från klassen.

Juste vet ni vad! Vår plan funkade, kan ju inte skriva den här men är jätte glad nu!! :) Men hon börjar bli lite kaxig nu, jäkla unge! Jag klarar verkligen inte av människan!

Ne men ska plugga nu,

Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0