Onsdag!

Hejsan, !

Sitter i skolan. sjukt tråkigt men vi ska snart ha idrott. Det är dans idag. Igår så va vi hos syven flr Caroline och Stina skulle med lägga till det i tvåan. Det kommer bli riktigt kul. Tänk att jag kom till skolan, när jag bara har en lektion. Och det är idrott. ! Aja.. men vill hem nu så jag kan byta om, sticka till gymmet. Sen måste jag städa.. Drygt! Men efter de så blir det ju fotboll, vilket kan va kul. Sen kommer hello. TrevligtTrevligt.

Europa dag idag. Och alla gnäller, men jag vet inte riktigt va det är för speciellt med denna europa veckan utom att vi får äcklig mat,. Det är massa föreläsningar men inga utav oss esteter är ju på dom?! Konstigt..

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0