Onsdag, 20 Maj - Sovmorgon idag.

Hejsan!

Jag skrev ett inlägg igår men när jag skulle publicera det så la mitt internet ner haha. Ganska illa.. hade skrivit ganska mycket så jag bev lite kinkig.. Men iaf, berättar kort nu va som hänr, uppvisningen gick inte bra, igår blev det skolan, gymmet och sen fotboll, det kom ca 40 ungar på träningen, idag så har jag sjukt ont i ryggen efter att ha bärt runt på en massa barn. Jag tog alla femåringar igår. Dom va så sjukt söta. Jag och Ida ska ju va med på fotbollskoslan som ledare, så jag frågade om vi fick ha de äldsta barnen, vilket va helt okej, så grymt skönt, eftersom vi redan har de små varje vecka,, så kan det va kul att ha de äldre ibland med. Vi hade ingen estetisk verksamhet idag så vi fick sovmorgon. och ingen svenska på slutet så vi slutar vid två. men jag har utvecklingsamtal idag vid halv fyra, men joel och jag ska till andra våningen en stund, Jakob kommer väl när han slutar. Sen blir det ju tbx till skolan.. !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0