Måndag..

Hejsan alla!

Nu sitter jag i skolan och drygar, vill verkligen inte va här. det ända jag ser fram emot idag är gymmet. ja ska dit direkt efter skolan. Idag på pilottiden så ska vi göra det där äckliga bildspelet! Så jäkla trött på de nu. Men vi får väl se hur det går. Ska försöka va lite mer positiv. Sen i eftermiddag så ska jag ta och plugga. för jag jag lite att göra på matten och naturkunskapen. låter ju sjukt kul.. Men sånt som tyvärr måste göras. Det får en att längta till sommarlovet ännu mer.

Usch va trött jag va när klockan ringde.. 05:30 ! sen va det bara upp och börja fixa iordning sig. men efter jag hade sminkat mig så fasnatde jag framför tven som alltid.. Det blev jerry springer idag haha. wet t-shirt tävling.. jäkligt drygt. Men det fanns inget annat att kolla på. men ne nu ska jag se vilka som kommit till skolan!

Hoppas de där jäääkla bildeleverna har en KUL dag ;)! Dom får va lediga idag för att dom va med på modevisningen på kvällen i onsdags, men vet ni vad! det va jag med, men jag får inte va ledig för jag är en kulturpilot.... och jag va tvungen att komma idag för pilottiden. Kul va !!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0