Måndag kväll.

hejhej,

det är en låt jag har sjungt nu enda se jag kom hem, ni vet den im only gonna break, beak your break break your heart haha!!! illa.. men yes, idag så blev det skola! Fotboll, sen fick jag sån jobbig huvudvärk så jag stack hem, jag tar gymmet imon efter skolan imon, kan va däe redan vid tolv så, !

Vi repade idag, ! så jäääkla pinsamt ! men det va kul sen när man väl fattade.. Asså takterna och så. Det kommer gå skiit bra ! Är ganska taggad faktiskt.

Fotollen! - Idag så började Ida som tränare. Tycker det är skit bra ! Det kom 17 barn. Jag och ida tog hälften. Vi fick de lugna barnen,. Bra de ju. Va sjukt kallt! fatta va ont det gör när man står malvakt när ungarna skjuter! Dom kan ju skjutam jag menar jag har tränat dom i två år nu, ;) fast i ett annat lag då. Nu har de äntligen komit upp i 01-02 laget!

Imon, kommer min kusin hit. Helena heter hon, kallas Hello. Det kommer att bli kul. Okej min planering för imon, jag ska till skolan vid typ halv nio och träffa Ellen, sen blir det tt ha idrott vid tio. Sen blir det lunch med henne vid typ ela eller ngt. Sen blir det att cykla hem, byta om sticka ner till gymmet. Sen hem och städa fr Hello kommer. Och så lovade jag att laga mat med, snäll som jag är. Sen blir det fotboll, efter de ska vi visa henne alltså Hello, hur Kallinge ser ut. Och så. Sen blir det hem. ! Ganska intressat dag ju, !

ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0