Måndag igen, och är i skolan!

Hejsan!

Det va jobbigt att gå upp imorse, vaknade vid fem, men somnade om, och vaknade av att klockan ringde vid halv sex. Då gick jag upp, tog bort mina mongo flätor, jag såg ut som ett troll, men jag rörde inte plattången!! :D Men det syns ju nu kan jga säga. Men mening att platta när det regnar ute.. När jag kom till skolan så hade mitt smink blivit förstört, asså jag ser ut att va på topp idag... haha orkar bry sig, jag har bara två lektioner.

När jag kommer hem bir det att plugga, sen fotboll och direkt efter det blir det gymmet. Vilken daaag!! Ser ut som alla min dagar tycker jag, kul liv :)Ne men nu ska jag inte va så negativ haha.

Juste mitt hår. Jag känner knappt igen mig själv när jag kollar i spegeln, jag har inte vant mig än. Men jag gillar färgen nu. Längden får jag ge ett tag till. Men det kommer bli bra. Jag känner det på mig. Mitt hår innan va så grymt slitet! Ni skulle bara sett..

Ne men nu ska jag ha pilottid, genrep och så ska jag snacka me musikläraren, för vi repade inte förra veckan :/ Och vi kan inte låten tillräckligt bra..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0