Måndag, 31 Maj- Vill inte vara i skolan idag.

Hejsan!

Helgen har varit bra, ganska lugn. Så skönt behövde verkligen de. Nu så är man tillbaka i skolan, och de känns inte alls bra, jag vill hem och sova, men jag ska bara vara här till elva sen ska jag hem byta om och gå bort till gymmet. Vet ni! Jag städade mitt rum igen igår, nu är det sjut fint, va bara tvungen att berätta de,. Japp men igår så va det ju också morsdag, mamma fick ett halsband, en ring och en resa. Men aahja nu så börjar snart min lektion, pilottid..... :(! Och ingen caroline och stina idag, så sjukt tråkigt, och det regnar nu, vilken piss dag!
Vill hem till sängen igen!



Juste, ! Jag hade bestämt mig för att stanna hemma igår, så jag ställde inte klockan, men jag vaknade 05.25 idag ändå, så visste inte va jag skulle göra hemma, så det blev skolan, vilket jag ångrar lite nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0