Måndag, 24 Maj - Pluggar..

hejsan!

Sitter här med Naturkunskaps boken, det är ju så äckligt tråkigt. Men är snart klar med labben, ska bara ta pH värdet på vattnet med,. Sen göra det sista tabellen, sen är det bara en labb kvar, sen är jag klar me A kursen. Matten gick bra idag, har bara lite kvar, sen ett muntligt prov och så va man klar med den. Jahapp asså det känns jätte konstigt, tiden har gått så sjukt snabbt. Tänk att man redan går ut ettan nu.. Men sen kommer de jobbigaste året, alltså tvåan, sen kommer den underbara tiden i trean!

Haha kolla ankan, ! :) Den va läskigt nära..




Jobb i helgen, på ett ställe i Rby, jag ska spela wii tsm me de äldre här i samhället vi bor i haha :) Med Caroline och Stina. Vi ska spela me dom i tre timmar, och får 500 :- var, inte illa. jag fick ett mail från min pilot/foto lärare om detta för en vecka sen så jag ringde ju självklart dit, och sa att jag hade två vänner med som ville vara med, men hade inte frågat dom ännu. Snyggt om dom inte hade velat vara med sen haha! Men det ville dom såklart.

Ne men tillbaka till pluggandet nu då..


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0