Måndag, 24 Maj - jag vill sova !

hejsan!

Sitter här me hundra böcker i sängen, är nästan klar med labben nu, men har lite kvar. Får göra klart allt imon. Då har jag lite matte kvar och ett litet muntligt prov. Men de klarar jag. Kommer att ha sänkt mitt Mvg till Vg i NK...
Men iaf, har tänkt lite, och jag vet varför jag är så sur hela tiden, det är inte så konstigt igentligen. Jag menar skolan är sjukt jobbig, och folket i skolan är värre. Jag menar hur orkar man?! Sen fotbollen på de med, där ska man ju va glad,. visst det är ju kul att va där, men ändå man blir ju så jäkla trött. Sen träna med, måste man ju hinna med. Jag tycker att det inte finns nog med timmar på dygnet. Men allt kommer bli bättre när skolan slutar, !

Kenny va nyss här, han lämnade tvätt, KUL för mig va !! Ne men vad gör man inte för sina bröder. han får iaf hänga upp kläderna sälv! :) Visst är han söt Lille Kenny.



Morsdag på Söndag va ? eller? aja iaf, undra vad man ska köpa, smycken? en resa kanske, fast då vill jag med, ego som man är. Men ne nu ska jag väl göra ngt, va lite drygt att sitta vid datorn. Men nu är jag hemma själv med, så finns inte så mycket annat att göra.. Hatar att va hemma själv haha. Förutom närdet är morgon, för då behöver jag musik/mtv för att vakna ordentligt.

Men ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0