Måndag, 17 Maj - Nu ska jag snart sova igen då ja.

Hejsan!

jag har ringt och kollat lite efter små jobb, hittade ett som va väldigt intressant. Men iaf nu ikv så hade jag tänkt att sitta här vid datorn en liiten stund sen blir det att sova för jag är sjukt trött. Imon blir det en liten sovmorgon, sen ska man va kvar i Rby till tio på kvällen, . Så vi ska ner och äta på stan, jag caroline, stina, Joel och Jesper. Det blir väl att ta en sallad eller ngt, för aldrig at jag äter pizza, för jag hinner inte till gymmet imon, och det är inte värt de,. Träna en timme för de ... Men missar fotbollen imon med, pga av skolan, Piss med!!

Måste hitta dessa byxorna tills imon, vi ska ju ha den uppvisningen imon,så det blir att ha dessa när vi ska va coola haha. Sen har jag ju allt i skolan, klänningen och de till modevisningen, och sen när jag bara ska prata inför allt folk så har jag mina vanliga kläder :)


Nu ska jag nog ta och sova, men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0