Måndag, 17 maj - Jag har sån träningsvärk redan nu...

Hejsan!

Idag så blev det skolan, vi hade pilottid, riktigt tråkigt idag. Efter de blev det matte, vilket inte alls gick bra. Men sen när jag väl kom hem så blev det att byta om och cykla ner till gymmet, tränade benen som satan, så nu gör det lite ont att gå haha :) Sen efter jag hade varit där, jag va där i en och en halv timme eller ngt sånt, så hämtade jag Linus, så va det bara att gå hem, äta/duscha, sen blev det fotboll. Men gick hem tidigare för det va kallt haha. Nu så kom de andra hem, så ska nog snart äta igen. Vet ni jag sprang bort 100 kalorier på löpbandet på tio minuter!!! Stolt, :) Jag har bestämt mig för att bara dricka kaffe en gång om dagen nu, vilket blir på morgonen.. :/



Ne men nu ska jag väl äta, !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0