Måndag!!

Heej !

Nu så har jag precis duschat. har varit iväg nu ett tag, både gymmet och fotbollen blev det. Innan dess va det att laga mat och sen plugga! sjukt stressig dag. men har haft sjukt kul med. Jag och Ida har väldigt udda föräldrar.. haha det kom vi fram till idag på fotbollen, haha! Men vet ni vad, jag va helt själv på gymmet, det va ingen annan där! Så grymt skönt. och det gör jätte ont i armarna redan nu. skönt !

Imon så kommer Caroline och Stina till skolan, bra de för jag har lite att berätta!! :)
Så sjukt lång dag imon, sen prcis efter skolan så har man fotboll. mennu när Ida med ska bli tränare så komer det nog bli bättre. Är ganska trött på att va själv tjej! Jag hinner nog med gymmet imon med. efter fotbollen. Slutar halv sju, ska möta upp staffan utanför gymmet  vi tjugo i sju. Stress daaaag!!! Onsdag med.. Kommer va död på torsdag! Men ääh sånt man får ta ...

Ne men ikv så ska jag nog ta och sova tidigt.. som varje kväll typ. !

ha det bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0