Måndag, 03 maj! :)

Hej,

Jag är sjukt trött. Skulle lätt kunna sova nu. Men känns lite tidigt.. Men ska gå och hämta mina kläder iaf. Sen bli det nog att sova. För jag är ju redan i sängen iaf. Orka sitta vid skrivbordet! fast har inget i detta rummet. Lämnade det ide gamla rummet.. Så jag har inget val direkt. Imon blir det samma sak, för det blir det vaarje morgon! Så här ser en vanlig morgon ut för mig !

Klockan ringer 05.30
Jag är uppe och står och sminkar mig redan vid, 05.37.
Klar och på soffan med frukost och kaffe vid 05.50.
Börjar platta eller locka håret 06.10 Klar 06.30.
Då börjar jag klä på mig. Klar 06.50 eller 07.00
Då lägger jag mig på soffan eller städar på rummet haha till 07.10
Sen cyklar jag. Jag möter sathina 07.30 och är i skolan 07.40
Då loggar jag alltid in och skriver ett inlägg här haha!


Min morgon måste se ut så här, jag lovart ! Ganska sjukt.. :)



Ne men nu ska jag hämta och vika lite kläder... KUL!!!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0