Lördag! 8 maj.

Hejsan !

U har jag klippt mig, det blev ganska kort och jäätte mörkt. Det blev kortare än väntat. Men ska bara vänja mig vid det så blir det bra. Efter jag hade klippt mig så kom Christoffer och Frida med Lille Kasper. Så så blev det att mata lille pöjken, så mysigt. Sen hann vi inte hämta leksakerna för att vi skulle hem.

Idag så har jag varit på math. Mina ungar spelade. Vi har två lag. Eller aah idag hade vi lag 1 och lag 2 . Jag och Ida hade lag 1. Och lag 2 spelade sin allra första match idag, dom förlorade men ändå, det va bra jobbat utav dom.
Jag gick upp tjugo i sju imorse.. För jag kunde inte sova. Klockan skulle ringt sju. så det va inte så farligt. Va tvungen att gå upp tidigt för att vi skulle va i Rby halv nio.. Åtta igentligen men vi hoppade över den uppsamlings tiden. Men ändå, vi har frysit och gnällt hela morgonen haha. Det va sjukt kallt och det regnade heeeela tiden..

Ikväll så är jag så sjukt trött jag ska sova, ! Orkar inget annat. Jag ska kanske va lite social med min kära familj. Tänk att det bara är tre dagar i skolan nästa vecka!! Skönt! Sen är det bara fyra veckor kvar till lovet! Jag måste bli klar med matten...

Men ne nu ska jag se va som händer här hemma haha. Det blev så läskigt tyst helt plötsligt.. :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0