Lördag 15 Maj - Äntligen klar med städningen.

Hej!

Nu har jag städat och det är så sjukt skönt tt ha det klart. Jo jag åt med nyss, sallad och kött. ! Emn de va något jag skule berätta men glömde de.. Men iaf, jag behöver nya strängar till gitarren,. Det va inte mitt fel den här gången heller, jag lovar! men jag blir så trött... Men ska snart sminka mig, så man vaknar till lite haha. Väntar på att kameran ska bli laddad med, så jag kan gå ut lite. Men ska vänta tills Linus kommer hem, så har jag sällskap. Jag märkte att jag har lite för mycket kläder när jag städade.. Trodde de va något jag aldrig skulle säga.. Man orkar ju inte vika och hänga upp allt,. Men de är gjort nu iaf.

Imon så blir det Match, så jobbigt,. Jag vet inte om jag orkar hänga med, men vi får se hur det blir. Måste ju heja på lill pojken, så jag kommer nog att va där sen ändå.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0