Igår!

hejsan!!

Igår va det bio ! Våran film som vi gjort visades där. De va den första dom visade! När den började så bara sjönk jag ner i stolen, fy va jobbigt det va. Man är ju sån bra skådespelerska... Men jag dog ganska snabbt i filmen, så det va lugnt. Det va ju värre för Jesper och Joel.

Jag åkte dit med Stina och Caroline. Men vi hamnade inte ens på samma rad. För dom fick stå i kö, men det behövde inte jag, ;) lyx! Så jag satt i mitten med Jesper, Simon och Joel.
Vi fick se alla andra filmer också, dom va bra, men den filmen Nord och syd va lite lång. Men de små ölands filmerna va bra. Tycket om star wars filmen med. men tyckte jakob skulle vinna för det va han som va den goda .. Men juste trollfilmen! Den va bra med. men alla kultupiloter hade redan sett den en gång.

Nu ska vi få ut våran film ! så vi kan se den hemma med. ! men iaf Nu måste jag plugga haha. :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0