Heej igen!

Hejsan! Jag klarade matten!! :D

Idag har vi ätiti matsalen två gånger! För det är ju bättre att äta riktig mat än en VIT fralla. Japp idag så fick vi tre en dunder diss av en i vår grupp. Så jäkla najs. Nu har vi ju en anledning att va lite taskiga, :) För hon e så jobbig.. Men iaf nu ska vi snart ha svenska.. Så kääkla tråkigt! Men sen blir det hem, byta om och ner till fotbollen, men är så sjukt trött så vi får se om jag orkar! 


          
Det här med mat och så, jag menar jag blir så trött när folk först gnäller och säger att dom är tjocka sen äter dom en massa, och säger, Äh man måste ju få leva! Ja men gör det då! :)

Jag gnäller med jag vet, men jag tränar också, Blir så kinkig. Sen är jag sur för att Stina kan äta allt utan att bli tjock.. Piss.....

Ne men nu har jag gnällt av mig lite. Nu så ska vi väl göra ngt annat än att sitta här. Vi va nys i mac rummet med Joel och Jesper, vi satt och läste veckorevyn, och disskuterade lite grejer haha! Låter ganska seriöst, när man säger det så, :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0