Här är ett förslag på en tatuering.

Yes vad tycks..



Den här är väl fin? bara på halva magen så, så det är de ändå ni får se haha. Men den kan väl bra, eller asså jag vet ej om jag ska ha text istället.. Åååååh vad jobbigt detta är tur att det är lång tid kvar innnan jag ska göra den.. Och hoppas det inte känns lika mycket som den förra haha.

Ne men haha ni skulle sett när jag gjorde min tat, jag satt och spände mig som satan! Fatta va ont det gjorde i slutet, det brändes jätte mkt. Men annars va det lugnt, :) Tycker inte att de är ngt man ska tänka på, alltså hur ont det gör, utan man ska ju tänka på om de verkligen är ngt man vill göra för man ska ha den hela livet sen.. Jag ville ju ha leopard mönster på magen, men tänk när jag e typ 30, hur snyggt är det då??..
Man kan ju alltid ta bort men mening...

Ne men godnatt på er alla, !

Kommentarer
Postat av: Hellu

Hanna!!! 30 år är inte gammalt.... De är då livet börjar på riktigt :)

2010-05-13 @ 15:53:23
Postat av: Johanna,

Haha det säger du allt, :)

2010-05-25 @ 21:12:04
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0