fredag

Hejsan!

Min fredag har sett ut och kommer se ut så här idag. !

Det va lätt att gå upp första gången jag vaknade idag, men jag somnade igen sen när jag va helt klar! Då va det dock jobbigt att gå upp igen.. Men nu sitter jag  i skolan, med matte boken brevid datorn. Borde plugga men jag fattar ändå inget. Extra  matte för mig igen på Måndag..

Sen efter skolan blir det att cykla hem, och byta om, för då ska jag he till Marie. För Sara ska klippa mig idag. jag ska inte ha kort hår btw. Jag funderade ju på att klippa av allt, inte allt men typ till axlarna, men jag vågar inte. Sen ska jag färga håret med, jag vill ha det mörkt, ! jätte mörkt.

Yes efter jag har klippt mig blir det gymmet förhoppningsvis. Vi får väl se. Kanske ska sova istället har ju match klockan åtta på lördagen, ! på morgonen då såklart.. Så Ida och jag kommer va rktigt pigga och glada heela lördagen.. !

Ne nu sk jag plugga lite! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0