Fredag, 21 Maj - Äntligen helg.

Hejsan!

Vad segt att jag inte kan skriva så mycket, haha blir så långa jobbiga inlägg till slut. men min dator hemma är helt väck. Men igår så va jag på stan heela dagen. Vi hade skit kul. Det va dock en läskig gubbe som började sjunga för oss.. Så vi gick haha, vad ska man göra. Sen efter vi hade kollat runt lite, blev joel kinkig för att de kläder han ville ha va slut haha. Men det gick över ganska snabbt. Sen när jakob stack så satt vi och snackade med Rebecka och Oliver. Jag fattar inte hur hon orkar, han är fan aldrig tyst. Förlåt Oliver, men de är sant.

Men ska plugga lite nu, har matteprov om tjugo minuter.!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0