2 Mars. Oj nu har jag inte skrivit på ett tag,,

hejsan!

Nu så sitter jag i sängen, helt slut! Har varit i kna och sen efter det blev det kyrkan. För Ida konfermerade sig idag. Sen blev det fika och så i folkets hus. Jag satt mest och myste med lille Kasper. han är så grymt söt. Lite över ett år gammal. Japp, men kom hem vid halv sju. va på gymmet sju. hemma lite över åtta. och aah nu e jag här.. Jag har ju duschat och sånt så nu är klockan typ nio så. Igår så va jag och min kära mor iväg heeela dagen. Näe jag kom hem såsomnade jag, kul lördag.. Fredagen, alltså valborg va jag hos Caroline. :)

Men ne nu ska jag snart sova , har sjukt ont i huvet! Får sån ångest med när man tänker på allt man ätit under helgen haha. Men ääh ! träna gör man ju också, så det ska väl gå..

Skola imon, bara pilottid. Skit dag rent ut sagt! Tycker inte det är kul längre. Har jag inte gjort på länge men det lir bara sämre.. Men snart är det sommarloov!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0