Lediga idag!

Btw har bestämt mig att skriva om fotboll sen på svenskan,
vi ska skriva om något Intressant, så det blir väl bra, :D



Kaf
fe är en sak man inte skulle kunna vara utan.  
Så sjukt gott, men man ska ha massa mjölk i och inget socker.
Yesyes, idag händer nog inte så mycket
Vi skulle ut till Johanna men late Sathina va för trött, så nu blir det bra fotboll ikväll istället.
Skulle börja sy idag men är inte alls på humör, är sjukt trött men jag vet inte varför..
Har ju matte prov imon med, så satt och pluggade på det igår, så nu fattar jag lite mer, men inte tillräckligt..
Ska inte göra hela provet utan bara de tre sista uppgifterna så det kommer nog gå bra.
Undra om vi skulle simma ikväll,. Får ringa Caroline och kolla, för isåfall missar jag ju fotbollen..
Ne nu ska jag väl gå och äta, om jag orkar gå upp från sängen,.
hejsvejs allihopa,


Kommentarer
Postat av: Caroline

Förlåt för att vi inte kan simma :( Men jag är med sjukt trött vet inte vad det är med mig nu :O Börjar nog bli förskyld eller nåt =/

2010-03-17 @ 15:48:14
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0