usch vilken morgon.

 Vaknade idag och såg ut som, jag vet inte vad,.
Men efter jag hade fixat håret och fixat sminket så fick jag tillbaka hoppet haha.
Kollade på stripsearch och drack kaffe, det blev morgonens höjdpunkt haha.
Orkade inte klä på mig jeans idag, fastän jag hade bestämt mig för det igår.
Men tights blev det, och en längre tröja, och mitt otroligt snygga halsband.;)
Snart börjar matten, så får väl gå och hämta böckerna snart, ååååhh vad jag inte vill ha matte just nu,
Sen naturkunskap, ! och dagen slutar med en svenska lektion, ! bra tisdag......
Men ska va lite mer positiv nu, haha ska försöka iaf.
Måste bara skriva att Stina är sjukt fin i håret idag, :)

Kommentarer
Postat av: Stinis

vad söt du är Johanna :D

2010-03-16 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0