Usch för måndagar!

jaha då va man i skolan igen,. ska snart ha pilottid :(!!!!!!
Sen blir det matte, iaf för mig. :) har valt till det själv så. ganska kul faktiskt, mkt bättre än de vanliga matte lektionerna. det var sjukt jobbigt att gå upp imorse,. Måste börja gå och lägga mig tidigare!!
Men imon ska vi ha sovmorgon, men den blir inte så lång för mig, :(
Nu ska jag väl kolla facebook med,. haha händer aldrig något där ändå, ! Vad tomt det är på skolan, Vi är tre stycken i hela studiehallen, okej nu kom en till vi är fyra ! jag känner bara 25 procent av alla här nu ;)
Matte geniet här ja!!, ne nu har jag inget mer att skriva :) skriver väl sen ikv, när det hänt något haha,
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0