Trååk Söndag!,

Det blev att spela lite innebandy med lillebor Linus, man förlorade ju såklart, :(
han är ju jätte duktig,. Men vi körde två matcher första kallade vi test match och den vann jag sen vann han
den "viktiga" matchen. jag funderar på att ta med han och bada idag igen, men tror det kommer va lite
för mycket folk där borta sen,. så vi kanskse väntar till Onsdag och då hämger väl de andra också med. För förra gången blev det bara Linus och jag helt själva i hela simhallen, visst va det bra men lite smått tråkigt. Roligare om det är fler där, om man känner dom såklart! , :)
Snart så kommer nog mamma och staffan hem rån gymmet så vi kan äta, fast är inte så hungrig, :S Konstigt,.
Jahapp, då ska man väl snart ta och byta om,.



Ser inte detta äckligt gott ut ??, :) tycker om bilden, :)

på tal om Godis, :) jag måste träna ikv, haha, :)

ha en fortsatt bra Söndag !,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0