Torsdag 25 mars.

hej, :) nu sitter vi i datasalen och skriver, men jag skriver här för jag gjorde min läxa igår :D!!!! Pluggis varning! men snart så slutar vi äntligen och då ska jag cykla hem med Stian och caroline, äntligen får man sällskap! :)

haha ni skulle hört carolines kommentar innan ! jag och stina gnäller ganska mycket om vikt och sånt tjejigt skit haha, så sa caroline jag är mest trött på dig och dig så pekade hon på mig och Stina sen så sa hon ; för ni är inte smala någonstans, ! ni skulle vart med ! tystnaden blev stor, sen började alla gap skratta! När hon märkte vad hon sa, hon skulle säga tvärtom, (sa hon iaf ;) )

Ne men nu ska jag ta och skriva min engelska uppgifr på datorn men ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha men ni är inte tjocka nånstan! :)

2010-03-25 @ 14:36:35
URL: http://caroliiinis.blogg.se/
Postat av: Stinis

HIHI ni är söta ni mina vänner :D

2010-03-25 @ 14:44:10
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0