Tisdag igen dåja, !!!

 MONGOOOOO!!!           Min fläta lite fail bild...

Hej jag kom till skolan tidigare idag,. för jag lunde ändå inte sova, så irriterande!
Ni sitter jag i datasalen i skolan med sathina, caroline och Stina.
Jag ska sluta skriva utropstecken nu, eller iaf inte sån många, ;)
Japp men idag blir det en lång dag i skolans en ska jag hem och va med Linus.
Idag så fick min kära mamma fixa min fläta som jag har i håret, så idag ser vi precis likadana ut,
haha. Jag har inga normala bilder,. inte bra men det är inget man orkar ha..

Man blir kallad fjortis om man tar bilder me kameran i spegeln,
Men jag tcker de är kul så inget jag kommer sluta med, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0