Tisdag 31 mars Kommer ha träningsvärk imon, !! :(

Hej, :) Idag har varit en ganska aktiv dag haha. Först skolan, vilket blev en lååång föreläsning om stress hantering,. Sen lämna in Id arbetet, sen engelska, ! Sen efter de blev det stan med Caroline lite snabbt, sen cykla hem, Efter de så hämtade jag Linus, hann va hemma en halvtimme! Så jag packade ner badkläder till han och mig, och gick fort till fritis och hämtade han, sen blev det simhallen, dit kom också, Ellen, Linda och Erik. Sen efter 45 min motions sim, så blev det att åka hem, äta sen fotboll, Men jag att och mös med Casper hela träningen. Sen gick jag hem därifrån medans mamma och Linus åkte, jag gick med Casper i vagnen, och Emil och Linus cyklade sen gick Ida med. Så mysigt att gå med barnvagn! Vi gick från kaptensvägen och hem, jag gick först bort till Ida för att lämna av alla, sen hem, När jag kom hem så blev det att äta igen, sen nu sitter jag här ! japp, det har varit min dag!

Kommer ha sån träningsvärk imon, :(

Imon är det ääntligen sista dagen innan lovet! Häääärliigt!!!! :D

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0