Tisdag, 23 mars

 Precis fikat med Johanna och Sathina, :)
Nu har vi svenska, och jag ska skriva om fotboll såklart!
Det har inte hänt så mycket sen senaste inlägget faktiskt. ´Vi har bara varit och sjungt lite, Hakuuna matataa och sen har vi varit och lekt i ett klassrum, aah det har inte hänt så mycket mer. :) Men nu längtar jag tills vi slutar för jag har ont i huvet,. det är inte bra, men kommer nog gå över sen när jag cyklar! Om jag inte ska simma idag så blir det en runda i skogen, måste göra något iaf!, :) Emn nu ska jag väl börja skriva på svenskan,. Men orkar nog inte, vi har ju precis haft NK och då gjorde jag klart en hel uppgift, vilket är ganska mycket för man ska skriva mycket haha, :) Men japp skriver nog igen sen när jag kommer hem eller något. :)

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0