Tisdag, 23 mars

Jahap då va man hemma, :) jag har precis ätit, efter att ha varit ute och sprungit en runda, skönt! Imon så blir det skola men de blir ingen sovmorgon för mig, :/ jag ska upp och se ett program, ;) sen sova igen haha! ganska illa faktiskt,. men de är de värt! kommer ju ändå inte kunna sovaändå så varför inte,. Nu så ska jag sätta mig och skriva svenskan tror jag, för jag gjorde ju inte det på lektionen, inte bra, men kom långt på NK saken iaf, ska va klar nästa vecka!! Men fick tillbaka min uppsats idag, VG på den ja, sen ett prov vi gjorde nu för ett tag sen, VG på de me, är man pluggis eller, ;) Men om man jämför med mina betyg från högstadiet så haha! usch för den tiden!

jag och min bror !
Här är vi, Tim heter min bror btw, :) Men nu när han flyttade så ser man inte han så ofta och han och jag snackar typ aldrig i skolan, menmen han och jag snackade om nästan allt innan, känns lite som att man ar tappat det nu det tycker jag är riktigt tråkigt,. Sen har jag ingen att kolla på fotboll med längre, ;)
Men iaf, jag har tre bröder faktiskt, Kenny är den äldsta hyper brodern och Tim är den lugna osmarta, ;) sen har vi Linus, min lillebror som är helt underbar!, :) fast de är väl alla mina bröder,. haha! :)
Men nu ska jag plugga lite , ha en fortsatt bra tisdagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0