Söndag, :)



Photoshop igår när jag kom hem, blev så tyst så jag satte mig vid datorn, la dit initialerna och bladen sen
de lila bara, gick väldigt snabbt, börjar bli bättre nu, :)
Och självklart skulle det stå vahlberg.blogg.se !,

Läste precis Carolins blogg, ! http://caroliiinis.blogg.se/ hon hade skrivit ut en jätte fint inlägg,
Mina underbara vänner heter den, :) du är bara för söt Caroline, <3

Japp, idag så blir de mjukisbyxor och knut! Yeaaaah!, det är så det ska va, men imon är man tbx till
jeans,. usch haha, ;) men innan va jag den som tycket skolan va kul men det har ändrats jätte mycket
nu, jag är hellre hemma, då slipper man allt tjaffs och tjat!, ni skulle bara sett vilket ryck en lärare fick
i fredags ! Det va länge sen jag va så arg!, Usch tycker inte om sånt,.

Japp, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu innan fotbollen, kanske skriva lite på engelska saken,
Musical memory, eller kanske gå ut och spela me Linus,. eller varför inte bara sitta framför datorn haha,
nee men ska nog ut me Linus och spela fotboll eller något,. :)

ha det bra!,

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi :) <3

2010-03-21 @ 14:45:02
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0