Söndag 28 mars

Hej ja ändrade om lite på bloggen igår, som ni kanske sett, nu är den inte rosa länre utan silver/grå typ, inte så skarp färg vilket jag tycker är bra. Det va inte de lättaste att fixa om alla koder och sånt och de tog ett tag.. Men nu är det snart klart!, behöver Stinas hjälp att sätta dit bilder med bara, Jag kunde inte bestämma mig riktigt hur jag vile ha de så de va lika bra att börja med de lite själv, så nu har jag gjort allt jag kan haha.
Idag så blir det fotboll, !
Sen blir det väl att träna lite själv med, :)

Strängarna på gitarren har gått igen !! blir så trött,. Min fiina gitarr, !
Får ta och fixa nya snart,.

jag måste ta lite nya bilder, de va länge sen nu, ooh nu kom solen, så jag ska väl ut lite snart,
men ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur spelar du gitarr igentligen xD ? Jag har aldrig bytt strängar på den innan och nu går den sönder hela tiden :p

2010-03-28 @ 12:45:16
URL: http://minipaak.blogg.se/
Postat av: Johanna,

haha men det är ju inte jag som tar sönder dom?! haha, de händer alltid om jag lånar ut den xD så nu ska jag ha den helt för mig själv !, :D

2010-03-28 @ 12:56:13
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0