Söndag 28 mars det blev hockey iallafall, !

Hej,!
Har precis kommit hem har varit och kollat på hockey, och lite av fotbollen, :)
Det va kul, men jääkla vilket liv de va på hockeyn, jag tycker mer om fotboll asså, haha :D
Men hann kolla på lite av båda så jag är nöjd, åkte dit med Staffan och Linus träffade på Ida och Matilda där så kollade med dom. Ne jag har jäättte ont magen, jag vet inte varför,. jobbigt !! de andra ska äta pizza nu men jag vill inte de, är inte sugen på pizza,. får väl se om jag orkar göra mat eller helt enkelt skit i de ! får se hur det blir, :)

Ne men ska väl ta och slänga mig i sängen nu , är jätte trött !!
ååååh va det luktar pizza i hela huset, ska stänga dörren .. ;)

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0