Söndag 28 mars

Hej alla, nu har jag varit ute och spelat lite fotboll med min bror Linus,
Han vann för jag fuskade ... haha, men kan man inte vinna får man fuska, eller ?! haha, :)
Ne men imon är det skola, Måndagar är ganska ku nu när vi har matten där, låter ganska pluggis men jag tycker de är kul haha, den lektionen ger mig hopp igen, !!, ;) Jag kanske kommer klara matte B ! De hade arit så sjukt skönt! Haha ! jag på bild, utan att ha gjort mig iordning, ! coolt att ha en sån bild ist ! Utan att ha plattat håret eller fixat sminket eller något,. :)

Jaha den här dagen har varit lite udda faktiskt!,. Men aja dagen är inte slut ännu!


Jaha då fick man veta att man har ett litet uppdrag då ja haha, :) men vet du vad Dannie lilla ! din ide och då får du genomföra de, :D haha, inte mer än rättvist! säg till sen när du är klar!

Kraaam till Johanna, för att du orkar med mitt gnäll haha, tack gumman<3

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Stina

Söt du är lilla Johanna :) <3

2010-03-28 @ 18:45:10
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0