Söndag 28 mars

Hej,

Vet ni vad ? jag har tänkt på en sak, att alla tjejer som har "bra" självförtroende blir kallade för bitchar? jag menar bara för att man inte går runt och säger att man hatar sig själv och tycker att man är ful och så, så behöver de inte betyda att man är en bitch?! eller.. Om en tjej säger; Åh vad snygg jag är idag! så får hon en massa blickar! Men om hon hade sagt; Ne fan va ful jag är! Då hade de andra sagt; nee du är så snygg BlaBlaBla! Har ni aldrig tänkt på det? Jag testade detta i skolan med mina tjejer!, Det började med att en började gnälla om sin näsa haha, så hakade alla på och så mitt i allt sa jag; Jag är nöjd med min, ! Då blir det helt knäpp tyst! För OJ någon sa något positivt om sig själv ! illa,. Men jag tycker de är jobbigt när mina vänner gnäller för dom är verkligen jätte fina , ! Dom har inget att gnälla om, nu säger jag inte att jag inte gnäller men aah,..
Aja men nu så ska jag ta och klä på mig, men ha en bra söndag!!,

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har ingenting heller att gnälla om för du är jättesöt! :)

2010-03-28 @ 13:42:52
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0