Sitter vid datorn igen..

Så nu sitter man framför datorn igen, faktiskt samma som imorse,. intressant jag vet!
Vi har precis haft naturkunskap, det va faktiskt en ganska intressant lektion.
Sen smet vi in i rummet dom har på NV och kollade på djuren, i glasburkarna.. låter inte så kul men det va de.
Vi kollade på ett foster me, så litet och man såg hjärtat me,!
Ajaa men nu ska vi snart ha svenska sen ska jag hem, äntligen hem!
Så skönt att vi är lediga imon med! Jag känner det att jag verkligen behöver det nu.
Direkt när jag kommer hem så ska jag ta på mig mjukis byxor och bara slänga mig i sängen !!!
Sen blir det att ta fram matte boken, men det säger jag varje dag,.
Imon när jag är ledig så blir det att börja sy.
Tänk att det snart är somarlov ! Jag slutar snart ettan,. Det tråkiga är att treorna försvinner.
Men ne nu ska jag väl gå till lektionen,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0