Simmat lite med Linus,


Precis varit och simmat med min bror.

Det va riktigt skönt, jag började med de tråkiga motions simmet men sen lekte vi bara.
Det va kul att simma faktiskt, ska nog börja göra det en eller två ggr i veckan.
Jag ska dit med Linus igen på Söndag efter fotbollsträningen.
Haha bilden ja haha, jo alla andra bilder ska jag nog inte lägga ut, såna fjoll bilder bara.
Efter vi hade simmat så tittade vi på innebandy, för vi väntade på att bli hämtade.
Men nu så blir det att äta igen. är döööö hungrig!
Så idag har jag cyklat ca 6 kilometer och simmat en timme. Det är jag nöjd med.
Imon blir det att springa, häärligt ! ja och cykla en mil eftersom jag ska till skolan och hem,
Men hoppas ni andra har haft en lika bra studiedag som jag, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0