Onsdag 31 mars. är i skolan!

hej alla ! NU sitter jag här vid datorn med Ellen, :) vi ska snart på föreläsning, och lära oss lite om stresshantering. Det kan va bra tycker jag, jag menar stressad är man ju nästan hela tiden. Imorse så va det faktiskt ganska lätt att gå upp, men drygt att alla fortfaranade va hemma haha, ! man bli så stressad av att alla andra stressar ,. Men de blev ingen Mtv för mig, Linus kollade på Svampbob :( Det är samma avsnitt varje morgon, vi kan snart det utantill,. det är däremot illa! I helgen så ska jag kolla efter en ny mobil, är så trött på den jag har nu så det är äckligt,. Men ne vet ni vad! jag är glad idag! Stan idag ! med lite folk, olika faktiskt, ska med johanna först, sen träffa caroline och Stina, sen simhallen med Ellen :) Fullt upp hela dagen ! Härligt!

Idag när man väl ville ha mjukisbyxor på sig i skolan så får man inte :S ! måste klä sig presentabelt haha, vilket ord !! Men ska byta om direkt när jag kommer hem haha, :)

men ha en bra dag allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0