Nu är söndagen snart slut, :/

Knappen jag fick av Stina, det syns inte så bra men den är jätte fin haha, :) Den ska jag ha på mig imon, ! Nu så har jag precis duschat, så skönt at ha det gjort för idag, för jag är så grymt trött,. men när jag duschade så åt dom andra och jag vill inte äta själv,. haha så snälla dom är mot mig,. Ne men vet ni vad ? jag har kommit på varför jag ä så trött, och jag har bestämt mig för at göra något åt det med! Men kanske inte idag, men under nästa evcka iaf!

Ne men nu ska jag väl göra familjen sällskap framför tv;en stället för framför datorn på rummet haha, :) Så osocialt., men ska ju ändå snart sova så då är man ju här igen, men har bestämt mig för att inte sitta vid datorn mer idag för det blir mkt sånt imon tror jag, eller så skulle vi börja ringa företag,. juste.. Det blir jag som får ringa för alla andra är så fega! Men ne nu ska jag gå så ha det bra ,

Får väl säga godnatt nu istället, vi får se om jag lägger in mer idag, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0