Min Lediga Dag.

Jaha då har man ätit igen dåja..

jaha då a det tredje gången jag skriver just detta inlägget för datorn laggar,.
Men idag har det varit en lugn dag, datorn hela förmiddagen och sen stan med Sathina.
När jag kom hem så blev det Wok! Så mitt under i maten så sa Linus; Nu har simhallen varit öppen i en timme.. Jag svarde ; jaha vill du dit ? vi kan åka om en kvart jag ska bara packa,.
Så jaa, det är så det ska va, ! Så vi ska simma igen på Söndag efter fotbollsträningen.
Jag tycker jag har varit duktig idag, jag har cyklat ca 6 kilometer, och simmat en timme :)
Imon så blir det att springa! härligt, :) Sen cyklingen med ja, en mil för att jag måste ju till skolanoch hem. Fy vad trött jag är nu, skulle lätt kunna sova.
Skola imon med ja,. så tråkigt, vill bara va hemma men hur kul är det att sitta här helt själv haha.
Så det blir skola imon,.. Har matte prov och förhör på engelskan, hoppas det blir muntligt annars är jag körd...
Måste ta tag i skolan igen, har tappat de lite,. tur att de inte syns på betygen!
Ne men nu blir det nog inget mer skrivande för idag, för snart ska jag sova, :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0