Måndag igen !

hej allihopa, :)

Har inte skrivit något på hela helgen men nu är man tillbaka framför datorn.
Jag har precis haft matte,. sån extra matte lektion för oss tröga haha.
Så nu blir jag kvar i skolan en stund till med Caroline och Stina, :)
Ikväll så blir det att plugga lite och träna,
Jag tycker det va synd att inte min blogg hade blivit klar tills idag,
fluff får ta och skärpa sig nu, ;)

Fotboll i söndags, :) det blev att träna de nya laget, 
                              saknar det gamla men det kommer bli kul med ett nytt lag,
                                                                                                                         


                   Jag måste börja sy igen, det är riktigt kul men jag har inte haft tid eller ork att göra det, Men ska ta tag i det nu i veckan, ser verkligen fram emot de, Här ett ett linne jag gjorde när jag började sy, kommer lägga ut de nya kläderna med. Tycker Caroline och Stina ska börja sy med mig, !!, :D                                                   

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skulle inte vi sy kläder och ha catwalk och sånt? Hehe :D

2010-03-15 @ 14:32:43
Postat av: Caroline

Sv: Ehhhh, skulle inte tro det trögo :) HÖHÖHÖ :D<3

2010-03-15 @ 14:34:22
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0