Måndag 29 mars

hej alla nu sitter ja i studiehallen konstigt va haha, :) vaarje morgon ! samma sak,. Ska snart ha pilottid! :) De kommer nog va lite sura på mig idag för jag glömde inga tbx till lk, :o men ääh sånt löser sig. Har min nya tröja idag! najs! jag gick upp vid halv sex som vanligt idag, men va redan klar halv sju! det brukar jag aldrig vara, cyklade till Sathina på mindre än en kvart! Tror ingen är så förvånad som jag över de. . Jag har min extra matte lektion idag! kulkuul, ska väl bara fortsätta räkna.

Sen när jag kommer hem så blir det att springa lite, om det inte regnar såklart! Mn ser fram emot onsdag! Ska ju testa vatten spinning, Sen ska jag väl simma med Linus med på torsdag ist, så han inte missar sin sim dag haha, Men då blir det bara lek, inget simmande iofs :)

Ne men ha det bra allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0