Måndag 29 mars, ska nog ta och gå och lägga mig nu.

hej, :) Nu så håller jag på att städa lite,. Men är så sjukt trött ! Tog en städ paus och la mig i sängen,. Så nu ligger jag i sängen med datorn i famnen och den bränner sönder mina ben !! Ska snart ta och sova, men tänkte ta och lösa kläd gåtan för imon, idag redan,. så kanske jag kan sova lite längre imon,. Kommer jag ändå inte göra :/ Men hade varit kul att ha lite koll på vilka kläder jag har uppe, så jag slipper springa ner imon. (Till gamla rummet) Ja juste har de gamla rummet med, för jag har en massa kläder som ska göras om, och dockan är där med, vad heter dom dockorna igentligen? såna man använder som mall typ när man syr? haha :) har skrivbordet,symaskinen och alla nålar,sytrådar och knappar.. ja allt där nu, :) blir ju snart favorit rummet ju. Hittade de fotona vi tog jag och Linus när vi va ute innan regnet, ska se om jag kan lägga upp några.

haha !!

Okej mobba mig inte nu, för bilderna , dom är faktiskt tagna med en digital kamera så dom får va halv kassa!
Men det jag tycker om med bilderna är !!! INGEN SNÖÖ inte någonstans!!, :D
Bil bilden har min bror tagit, :D


nu ska jag ta och vika lite kläder, sen sova så godnatt!!, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0