Måndag 29 mars Glaaaaad!! :D

Är glad idag, fråga mig inte varför jag är bara glad!, :) I skolan idag så gick matten vääldigt bra ! är riktigt nöjd, jag klarade ekvationerna !!! :D
Ne men ska nog ta me linus ut och spela lite, :) vad, får vi väl vänta och se haha, måste fråga han med om hur det går me tjejen, guuud va gulliga som är, Jobbigt att ha en sån söt bror,. alla tjejer är på honom,
(snackar om Linus nu om ni inte hänger med haha, ) Tänk sen när han blir äldre! ojoj nene nu ska vi inte tänka så, han kommer säkert att träffa såna äckliga fjortisar, men kanske inte han är nog faktiskt smartare än så, Ja det är han ! ska se om jag har några bilder att lägga ut,

jag på bild,. Tittta vad rött mitt hår har blivit! :/
Mästerfotografen Linus igen som fotat ! hittade en massa bilder han tagit när vi var ute i förrgår,.
På himmlen,gräste :s mig, och Alf haha, ! :) han kommer bli en bra kulturpilot !, :D

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0