Måndag 29 mars!

hej, :) Nu kom jag precis hem, va och hämtade lite grejer, har varit i skolan med, men de va ett tag sen nu haha, kom hem ganska tidigt, sen träning direkt efter de ! hade bara två lektioner, likadant imon, ! :) Svenskan blev inställd. Naaajs!!

Satt och gjorde lite onödiga bilder på Ps efter jag hade tränat, ska visa , :)



kollage !!! haha, kul att göra men rörigt att kolla på, :)

tatueringen är med, cykeln, mina skor (de fulaste men ändå,.) min garderon! mina älsklingskläder, Fotboll!!
Kameran!! :D rosetten med, så söt haha, :)
sen de olika texterna med såklart!, :) OJ glömde en JÄTTE viktig grej! Kaffe!!, det finns med.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0