Lördagen börjar lugnt

haha så här ser man ut just nu,. hemskt! men behöver inte börja göra mig iordning än.
Ska inte träffa Stina och Caroline förens vid fem. :) tjejkväll, mysigt :)
Har ingen aning om vad ja ska ha på mig men inte jeans iaf!!,
Men japp igår så blev de bara ett inlägg, för jag va med min familj hela kvällen igår.
Vi kollade på saw 6:an ! den va bra men lätt den sämsta utav alla dom filmerna. Sen kollade vi på
Percy Jackson men jag somnade efter halva,. Vet inte varför jag var så trött igår,
Men är piggare idag, :) Så nu väntar jag på mat ! fastän de börjar me maten nu så kommer
det ta typ två timmar innan den är klar! men de är väl värt väntan sen hoppas jag!
Ska äta hamburgare idag :D Fast vi hemma gör dom från grunden, annars går det ju inte att äta,.
Igår blev det tacos! yes, vad tjock man känner sig haha !
japp jag har laddat kameran med, brabra!,
yesyes, har inget mer att skriva just nu men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0