Lördag !!!!!!



Japp jag sa ju de, jag skulle inte ja jeans på mig, och de blev taights, !! med en
klänning eller de är ju ingen klänning direkt men aah ni fattar, ;)
lockigt hår, för jag orkar inte platta de så jag satt och flätade imorse,
Sen plattade jag flätorna lite sen blev de då, :) gick väldigt snabbt,
Rekomenderar de verkligen, men gör lsa flätor, jag gjorde misstaget att jag gjorde stenhårda
flätor,. men jag har nu lärt mig att inte göra de ;)

japp nu ska man ju snart börja gå, :)
de ser ut att vara svin kallt ute, men det ska väl gå,.
Jag ska ta med mig systemkameran <3
D60, blev de ! den är tömd och laddad haha,
Yesyes, ha en bra lördagskväll nu allihopa, !, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0