Lördag 27 mars

hej , :) Ikväll så har jag varit hemma med Linus, så först satt vi och kollade på star wars den tecknade ! så grymt tråkigt så jag satte han framför datorn på mitt rum och så satte jag mig och sydde en ny tröja, ! :) mycket bättre än att titta på star wars!, Men nu är båda föräldrarna hemma så nu är det lugn och ro haha, Imon är det söndag och då är det också fotboll,. Idag så tog jag en jätte fin bild på Linus men jag kan inte lägga ut den :( jag hittade en jäte fin mobil med, Lila va den ! men jag vet inte, . vi får se hur det blir. jag har vant mig vid Linus gamla, som jag har nu :s Den behöver jag bara ladda två gånger i veckan och den går att skriva med snabbt och skön att prata i,. men den är skit ful! jag va med Linus hos frisören idag med, han är jätte fin nu, :) han klippte sne lugg ! Min lille Linus !! Så idag hade han sin randiga rosa pike tröja, jätte snyggt! Man märker att han är en vahlberg nu, ;) Japp nu så skulle jag lätt kunna sova men känns lite tidigt,. men igår gick jag och la mig vid nio och gick upp nio! fatta hur länge jag har sovit! men ändå va jag döds trött idag,. :( Får hoppas på att man blir piggare till nästa vecka, sista skol veckan, ganska skönt! sen är det inte långt kvar till somarlovet!

Är inte leopard mönstrat snyggt!! haha jag sa till mig själv att när jag kommer börja använda de så är det ett tecken på att jag är gammal, . men aah jag tar tillbaks det ;)
Idag när vi va på stan så stog jag och Staffan med Linus fast Linus stog på en stor sten pelare typ, då sa en gubbe till oss ; åh nu blev du längre än mamma och pappa ! fatta vad elakt?! ser jag ut att ha en son på 10 år eller ???  är han helt blind? jag menar fick jag han när jag va sex år då? haha, mamma tyckte dock det va kul, !? inte bra.. men jaha jag får väl börja bete mig lite mer "ungt" då,. eller nee skoja bara det är inte värt de,.

ne men nu ska jag ut och göra familjen sällskap!

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0