Hemma igen, ! :)

Idag så har jag varit i skolan såklart! och jag gjorde matte provet men det gick inte alls bra :(
Sen har jag gått igenom svenska läxan i huvudet hela dagen, redovisningen kommer bli super bra!
Jag kom nyss hem från Rby, va på kulturcentrum och kollade när Stina spelade fiol, det va jätte fint.
Hon var riktigt duktig, Hon va så söt när hon stog där framme med sitt fina lockiga hår ;)
De va fler som spelade och sjöng, en som sjöng opera, jag tycket hon va jätte duktig!
Så va det en grupp som spelade med, en grupp med massa yngre barn, dom va nästan bäst! ja efter
Stina såklart ! Deras musik va så glad, :D
Jag borde gå och äta men ja orkar inte,. då måste jag gå upp från sängen, och det orkar jag inte
så det får vänta tills imon.
usch jag tror jag håller på att bli sjuk, :( jag måsr jätte dåligt och är sjukt trött hela tiden med..
Japp jag skulle lätt kunna somna nu! men har lite att fixa innan dess,.
Imon har jag en lektion och mentorstid,. mening!!! men jag vill ha kameran så jag får väl
sticka dit ändå,. annars hade jag lätt stannat hemma!

Jo jag va jätte pigg i skolan idag förresten!, vi dansade och va jätte fjolliga idag,
Behövde verkligen de, men det är de som är så skönt när man är med Caroline och Stina
man kan verkligen bara slappna av och va sig själv, vilket är väldigt glad och ganska galen haha !!
Tycker om er jätte mycket!


japp men nu ska jag nog gå ner till mina bebisar! (katterna)
Vilmer och Alf, ! sen blir det att sova, men ha det bra!

Godnatt, ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Gud vad söt du är Johanna :D <3

2010-03-19 @ 23:27:13
Postat av: Johanna,

Du är söt Stinis, <3 :D

2010-03-20 @ 13:07:15
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0