Hejsan igen,

hej, nu så har jag precis ätit, GOTT!! ska snart ut och spela bandy med min lillebror
Linus, sötaste pöjken i världen;)
Idag så stannade jag kvar i skolan en ganska lång stund men det va kul, haha Stina va så söt idag men sin lille toffs, tycker hon ska ha det oftare, :)
Nu innan jag går ut så ska jag lägga in lite låtar på mobilen,
bland annat Salem Al Fakirs låt,
Keep om walking,en riktigt bra låt, !
Linus och jag på bild, ! Älskar dig Linus


Har tagit bort alla gamla kläder nu, och fyllt hela garderoben med helt nya kläder!
Så skönt, det är sånt man behöver göra ibland, kläder får en att må bra, (oftast)
Jag hade jeans på mig idag, första gången på hur länge som hellst,.
Nu har man ju vants sig vid att ha leggings och jeans tights, :)

Längtar till helgen, är så trött på skolan just nu.. Det kommer bli en sån tjockishelg ;)                    
                    Saknar Kameran !!!!!!!!           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0